Katarzyna Gierak – Office Manager i specjalista ds. kadr  i płac

Absolwentka Wydziału Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego – specjalizacja Stosunki Międzynarodowe. Ukończyła Podyplomowe Studium Administrowania Funduszami Unijnymi w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, oraz Intensywny Kurs Kadrowo-Płacowy przygotowujący do zawodu specjalisty do spraw kadr i płac.

Ma ponad 8-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku Asystentki oraz Office Managera w firmach o różnorodnym profilu. W trakcie dotychczasowej kariery zawodowej miała okazję pracować w administracji publicznej, sektorze pozarządowym, jak i środowisku biznesowym. W Omegga Sp.z o.o. oprócz pełnionych obowiązków administracyjnych Office Managera, zajmuje się rejestracją spółek oraz sprawami kadrowo-płacowymi.

Jej pasją jest taniec współczesny i jazzowy, która towarzyszy jej już od ponad 7 lat. Lubi także dobrą książkę, teatr i film.