Oferta dla firm

Jak założyć/zarejestrować spółkę – z Omeggą to proste!

Jeżeli podejmują Państwo decyzję o rozpoczęciu działalności gospodarczej, bądź dalszym rozwoju prowadzonego biznesu i rozważają założenie spółki – nasza firma z przyjemnością przeprowadzi Państwa sprawnie przez procedurę rejestracji. Z nami oszczędzą Państwo czas, a realizowana dla Państwa usługa będzie dostosowana do Państwa potrzeb.

Biuro Rachunkowe i Kancelaria Podatkowa “Omegga” Sp. z o.o. w ramach swojej działalności oferuje kompleksową usługę założenia spółki prawa handlowego, jak również przekształcenia już funkcjonującej, bądź dokonania zmian w Krajowym Rejestrze Sądowym istniejącego podmiotu. Posiadamy wieloletnie doświadczenie w zakresie kodeksu spółek handlowych osobowych i bezosobowych. Współpracujemy z audytorami przygotowując im plany przekształceń, z prawnikami obsługującymi proces zmian od strony prawnej.

Co wchodzi w skład usługi?

Proponowany przez nas pakiet obejmuje trzy podstawowe etapy prowadzące do powołania i zarejestrowania nowej spółki.

Pierwszy krok

to poznanie Państwa planów – celów, charakteru i zakresu planowanej działalności – tak aby mogli Państwo wybrać właściwy rodzaj spółki oraz formę opodatkowania, a my opracować projekt umowy spółki. Na takim rozpoczynającym współpracę, spotkaniu analizujemy również założenia finansowe, ryzyka i doradzamy, aby przyszła spółka mogła osiągnąć największą efektywność podatkową.

Drugi krok

to zawarcie umowy spółki przed notariuszem, a następnie przygotowanie oraz złożenie niezbędnych formularzy do formalnego zarejestrowania spółki. Sporządzamy i składamy uzupełnienia do Urzędu Skarbowego, rejestrujemy w Zusie. Proponujemy współpracę z doświadczonymi i zaufanymi Kancelariami Notarialnymi. Pomagamy ustalić indywidualne terminy i miejsce odczytania aktu.

Trzeci krok

to decyzja KRS o wpisaniu do rejestru nowej spółki oraz potwierdzenie nadania numerów NIP i REGON, co oznacza uzyskanie przez spółkę osobowości prawnej i możliwość podjęcia aktywności gospodarczej.

Zakres podejmowanych przez nas czynności obejmuje całość procesu rejestracji nowego podmiotu tj.:

1. spotkanie informacyjne z Doradcą Podatkowym i specjalistą w zakresie Kodeksu Spółek Handlowych,
2. opracowanie projektu umowy spółki,
3. umówienie terminu i podpisanie z udziałem wspólników umowy spółki w kancelarii notarialnej,
4. przygotowanie i złożenie kompletu dokumentów rejestracyjnych do rejestru przedsiębiorców KRS.

Cena usługi

2 000,00 zł netto (zaliczka 300 zł w dniu spotkania, reszta płatności po każdym zrealizowanym etapie usługi).

W przypadkach gdy planowany kapitał zakładowy Spółki jest wyższy niż podstawowy, w minimalnej wysokości 5 000,00 zł, cena oferowanej usługi może być wyższa. Podlegać będzie wówczas indywidualnej wycenie.

Dodatkowe koszty

Do całkowitego kosztu usługi nie wliczania jest opłata sądowa od wniosku o rejestrację Spółki w KRS, której wniesienie leży po stronie Klienta, opłaty PCC (podatku od czynności cywilno-prawnych)oraz koszty opłat od udzielonych pełnomocnictw.

Doradztwo z zakresu Prawa Podatkowego i Kodeksu Spółek Handlowych

Jeśli jesteście Państwo zainteresowani tylko pierwszym krokiem współpracy z naszą firmą, a resztę chcielibyście Państwo we własnym zakresie załatwić, oczywiście jest to możliwe – zapraszamy do kontaktu.

Księgowość

Po rejestracji spółki w KRS, zapraszamy również do kontynowania współpracy w zakresie usług doradztwa podatkowego i księgowości.

Potrzebujesz pomocy w kwestiach prawnych? Napisz do nas!